maandag 24 juni 2013

Mijn wensenlijst #Look beauty

Vandaag heb ik weer een 'Mijn wensenlijst #' Van daag heb ik er in van Look beauty zo als jullie al hebben kunnen lezen. Look beauty is een budget merk dat in Londen verkocht word. In Nederland is het alleen te verkrijgen via internet.

Misschien heb je er wel al wat over gehoord want het is de laatste tijd veel op blogs geweest. Daarom besloot ik ook even te kijken in de webshop. Ik heb toen 4 producten gezien die me wel leuk leken.
2x een blush, 1 nagellak en 1 poeder.
Het is dit keer minder dan bij Elf. Maar Elf heeft ook meer producten en Look beauty gewoon wat minder. 


Ik zal beginnen met de eerst. Dit is een Blush en hij heet Flush.
Ik denk dat je 'm het best kan omschrijven met koraal. Natuurlijk is het op foto's wel altijd anders dan in het echt. Er zit wel een kleine gouden glitter in die wel subtiel zijn. Deze blush laat me een beetje denken aan de Catrice 050 Apropos Aprico wat echt mijn favoriete blush is.

Ik vind de verpakking ook erg mooi. In dat mooie zilveren doosje die met een magneet sluit heb ik gelezen. Daar naast zit het ook nog in een super leuk kartonnen doosje. Dat vind ik echt super leuk. Een Catrice of een Essence doet dat niet. Ik vind zelf het er ook echt niet goedkoop uit zien. 
Deze blush kosten ook maar 8 pont. Maar heeft nu 50% korting dus nu maar 4 pont.

Dan heb ik nog en blush. Dit is een crèam blush.

Dit is een zacht rolze kleur zoals zij hem omschrijven. Ik ben niet altijd fan van een crèam blush maar deze wou ik wel proberen. Ook deze zit in een zilver doosje maar word niet verpakt in een kartonnen doosje. 
Hij heet Lychee en kost 2,50 pont.

Dan heb ik nog een nagellak besteld.

Ik vond deze er wel heel schattig uitzien. Hij heet It's Mint. Het is een mintgroen lakje zo als ze naam ook al zegt. Ik ben benieuwd hoe het kwastje is. Maar het flesje ziet er ook weer zo mooi uit. Gewoon heel simpel maar wel netjes en wederom niet goedkoop.
Hij kost 5 pont wat ik dan nog best duur vind voor een lakje als je kijkt dat de cràm blush 2,50 pont is.

Dan als laatst heb ik nog een poeder.

Ook deze zit wederom weer in een schitterend mooi zilver doosje net zo als de blush. Ook deze word verpakt in een kartonnen doosje. Ik vind die doosje zo leuk!.
Maar dit is gewoon een poeder om af te poederen. 
Hij kost 8 pont net zo als de blush.  Maar heeft momenteel 50% korting dus nu 4 pont.

Ik ben enthousiast over Look beauty. Ik vind de producten er super mooi uit zien en zeker niet goedkoop. De verzend kosten zijn volgens mij 5 pont maar dat weet ik niet helemaal zeker. 

Laat me in de reacties weten of jullie dit merk al kenden.

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's