maandag 1 juli 2013

Neusstips kruidvat

Vandaag heb een artikel over neusstrips voor jullie. Misschien kennen jullie die van de action wel. Ik heb voor jullie een riview van de neusstrips van het Kruidvat huismerk.

Zoals ik net zei heb ik vandaag heb ik een riview over de Kruidvat huismerk neusstrips.
Ze werken eigenlijk zo als alle neusstrips. Er zitten 6 strips in een verpakking. En je mag ze maximaal 3 keer in de week gebruiken. Dat zou betekenen dat je met een pakje 2 weken zou kunnen doen.

Wie niet weet wat een neusstrip is. Het is een stip die je over de neus moet plakken en die je poriën leeg trekt. Zo haalt hij al het vuil uit je poriën waardoor de kans op puistjes ook weer minder is.



Het werkt als volgt:
  1. Je reinigt je neus goed
  2. Maak je neus vochtig met je vingers
  3. Je plakt de strip op je neus (met de gladden kant)
  4. Je wacht tot de strip hard is geworden
  5. Je haalt de strip er af.


Ik heb het natuurlijk voor jullie uitgeprobeerd en ik ben eigenlijk best tevreden. Hij haalden goed al mijn poriën leeg. De eerste keer dat ik hem gebruikte was ik er niet zo heel tevreden over. Daarna heb ik hem nog een keer gebruikt en toen werkte hij wel erg goed. Hij haalde mijn neus helemaal leeg.

Plus punten:

  • Hij haalde mijn neus goed leeg.
  • Hij plakt goed
  • Hij word snel hard.
  • Het is niet vervelend als hij hard word.
Nadelen:
  • Er blijft een beetje een plaklaagje achter op sommige plekken.
  • Hij haalt bij mijn neusvleugels niet alles evengoed weg.
Ik ben erg tevreden er over en raad hem iedereen aan. Ik vind deze net zo fijn als die van action. Deze zijn wel iets duurder. Maar voor mij ook makkelijker om te kopen. Dus al je geen action in de buurt hebt zijn de neusstrips van de Kruidvat een aanrader. 

Ik vind ze niet heel bijzonder dus niet veel plus punten of nadelen. De nadelen zijn altijd jammer maar niet heel storend. Daarom zou ik deze snel opnieuw kopen. 


De neusstrips van Kruidvat eigen merk kosten 3,70

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's