donderdag 26 september 2013

Mijn wensenlijst #Catrice

Een heel goedkoop merk maar wel erg leuk is Catrice. Iedereen ken het wel. Het is te koop bij Kruidvat maar ook Trekpleister. Vandaag heb ik voor jullie mijn wensenlijst van Catrice. Kijk mee!


Ik heb met deze website een wenslijst gemaakt. Na wat puzzelen heb ik dit tot resultaat gekregen.


De nieuwe producten zijn de Liquid Metal eyeshadow. Ook is de Blush tint en de lipstick pan is nieuw. Maandag komt er een review online over een soort gelijke lipstick pen. Men je er benieuwd naar? Neem maandag dan een kijkje. Maar terug naar Catrice! 

Ik wacht tot mijn Catrice Allround Concealer op is om de nieuwe Concealer van Catrice te kopen. Je ziet hem links onder. Er zijn veel positieve reviews over geschreven dus die ga ik binnenkort ook maar testen.

Dan de Prime and fine highlighter. Je ziet deze helemaal rechts onder op de foto. Het is een roze Highliter. Hier heb ik niet zo heel veel over gehoord maar deze zit ook al wat langer in het assortiment. Deze wil ik toch nog graag voor jullie testen.

Dan zit tussen de concealer en de highliter een transparante poeder. Hier hoor je nog steeds veel over terwijl die ook al wat langer in het assortiment zit. Ik heb niet eerder een losse poeder geprobeerd. Maar omdat ik er zo veel goeds over hoor wil ik die toch een keer proberen.

Veder heb ik nog wat oogschaduw kleuren en 1 palet.
Als eerst het enige palet op mijn wenslijst van Catrice. Het Absolute Nude Eyeshadow pallet. Dit is gewoon een handig standaard palet wat je mee kan nemen op vakantie of een dagje weg. Dan hoef je niet zo veel mee te nemen.

Dan 2 nieuwe oogschaduw kleurtjes. De Liquid Metal Eyeshadow. 
De kleuren020 Gold n' Roses en 030 We Are The Champagnes. Dit is een roze kleur en een champagne kleurige kleur. Erg mooi lijkt me. 

Veder heb ik nog op mijn wenslijst een Wet & Dry Shadow. In de kleur: 030 Vanilla Sky Ride. Ik ben erg nieuwsgierig wat voor een kleur dit zou worden. Misschien mooi voor een highliter.

Dit was mijn wenslijst van Catrice. 
Laat me weten of jij iets van mijn wenslijst hebt en wat je er van vind!

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's