maandag 23 september 2013

Review: Peel of mask van Hema!

Vandaag heb ik voor jullie een review van het Hema gezichtsmasker met komkommer en cactus. Ben je benieuw wat ik van het masker vind? Lees dan veder!


Als jullie dit artikel lezen is mijn zomervakantie al begonnen. Maar nu nog niet en moet ik nog even de laatst dingen leren en opdrachten inleveren voor school. Het is vandaag zondag en vond het wel even tijd voor een rust moment tussen al dat leren door. Daarom heb ik voor een maskertje gekozen. Ik had nog een masker van Hema liggen en dacht dat het wel leuk was om die voor jullie te reviewen.

Het Hema Peel of mask is een lekker maskertje voor de zomer. Het wekt heel verfrissend al vanaf het moment dat je hem aanbrengt. Voordat je hem aanbrengt moet je gezicht goed reinigen. Dan kan je het masker met bijvoorbeeld een foundation kwast aanbrengen. Het is een gel substantie en ziet er groen uit. Het heeft een aparte lucht die ik niet goed kan omschrijven. Het is een beetje chemisch. Maar ik vind het niet heel storend.



Hema adviseert het 20 minuten op je gezicht te laten zitten of tot dat het helemaal opgedroogd is. Ik heb het iets langer laten zitten dan 20 minuten. Ongeveer een 30-40 minuten, toen was het helemaal droog. De bedoeling is namelijk dat je het er met een beweging afkan helen. Het is dan ook een beetje trekkerig aan je gezicht. Maar dat vond ik niet storend. Dit is natuurlijk voor iedereen verschillend. Dus je moet even kijken of je daar van houd.

Toen ik het masker er afhaalde voelde ik dat hij sommige poriĆ«n ook wel leeg trok en dat altijd handig. (Het heeft niet het zelfde effect als een neusstrip!)  Het maakt me huid lekker zacht en het werkt heel verfrissend. Dus dit masker is ook lekker te gebruiken na een nacht stappen of een lange werkdag.



Op de achterkant van het masker staan de ingrediƫnten nog en in 3 verschillende talen nog de gebruiksaanwijzing. Hema zegt: het masker met komkommer en cactus reinigt het gezicht, verwijdert dode huidcellen waardoor de huid glad en fris wordt. Ik ben het daar helemaal mee eens. Zowel het reinigen als het verfrissen van de huid.

Ik raad dit masker daarom aan aan mensen die een vermoeide of onrustige huid hebben. Wel moet je even kijken of dat trekkende van het masker wel prettig is als je een onrustige huid hebt. Het peel of mask komkommer en cactus van Hema kost  1,50.

Laat me weten wat jullie favorite masker is?

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's