maandag 21 oktober 2013

Mijne wensenlijst #Forever21

Ik kijk vaak om de wabsite van Forever 21 en dit keer omdat het straks weer wat kouder word en ik weer herfst en winter kleding nodig heb. Kijk mee wat ik graag zou willen hebben.




Ik zal er wat kleding stukken uithalen en vertel wat ik er zo leuk aan vind.


Dit is een erg simpele trui maar ik vind hem erg leuk omdat je hem dan met veel dingen kan combineren. Of zoals hier op de foto een mooie ketting er bij kan dragen. Ook het witte wat er door heen zit waardoor hij was gewassen lijkt vind ik erg leuk.


Ik vind dit een erg mooie trui. Het is een mooie lichte trui. Ik kan de kleur niet echt omschrijven en dat vind ik er leuk aan. Je ziet hem niet vaak. En hij valt goed te combineren.


Ik heb 2 jaar geleden ook zo'n soort broek gehad en ik heb hem helemaal opgedragen. Afgelopen jaar heb ik geen mooie meer kunnen vinden en nu zag ik deze en vond hem super. Mooi te combineren met bijvoorbeeld de trui hier boven en een mooie ketting.

Dit is de rest van mijn wensenlijst van forever 21. Dit zijn alleen sieraden.


Ik wil al een lange tijd een ketting die dicht tegen mijn hals sluit. Een mooi kettinkje met een simpele hanger. Zoals hier. Een donker kettinkje met een goud hartje.


Ik ben iemand die elke dag in de winter een sjaal draag. Ik vind deze kleuren en het patroon erg mooi. Je kan hem met veel dingen combineren. Een makkelijke manier is op een wit t-shirt.

Dit waren mijn producten. Er zijn zoveel dingen bij forever 21 die ik leuk vind. Ik kon niet kiezen maar dit was een kleine selectie.

Laat me weten wat jij van forever 21 vind bij de comments.

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's