vrijdag 18 oktober 2013

Dagelijkse oog make-up

Iedereen heeft wel zijn eigen make-up routine. Al gebruik je bijna geen make-up of heel veel. Ik laat vandaag mijn routine zien.



Ik gebruik normaal de all matt foundation maar dat heb ik vandaag niet gedaan.
Vandaag heb ik alleen wat concealer gebruikt en me oog opgemaakt. Mij wenkbrauwen teken ik ook niet altijd bij. Dus ik heb vandaag gewoon een simpele look gemaakt die ook niet te opvallend is.

Dit zijn alle producten die ik vandaag heb gebruikt.
Als eerst heb ik op het bewegend ooglid een eyeshadow mousse is een oud roze kleur. Deze is van de DA. Hier over komt nog een review dus houd mijn blog in de gaten.

Als stap 2 heb ik in mijn arcade boog een mengsel van 2 kleuren uit het Catrice palletje toe gevoegd.

De kleur links onder en rechts boven heb ik gemengd en licht aangezet in mijn arcade boog. Het is niet heel opvallend en aanwezig maar het zorg toch voor een lichte schaduw.


Het is dus een lichte look en niet te opvallend. Wel heb ik een mooie heiliter gebruikt die op de foto niet erg zichtbaar is maar wel erg mooi. Het is een heiliter van Sephora nu helaas niet meer te koop.


Als derde heb ik met een zwart oogpotlood getimelined. Hier mee lijkt het of mijn wimpers wat voller en wat zwarter lijken. Daarna heb ik een dun eyeliner streepje gezet. Mijn handen trillen heel erg dus het is voor mij moeilijk om een strak lijntje te zetten maar nu is het redelijk gelukt. Op mijn waterlijn heb ik nog een heiliter pen van Catrice gebruikt. Hier heb ik een review geschreven dus die is ook terug te lezen. >HIER<
Als laatst nog wat mascara aangebracht en klaar was ik met mijn ogen.

Nog wat concealer op de ongewenste onzuiverheden en onder mijn ogen. Dit heb ik gedaan met het allround concealer van Catrice. Ook snel nog even een gekleurde lipbalm opgedaan van Hema. Hier over heb ik een review geschreven! Die kan je >hier< lezen.

Alle producten die ik heb gebruikt.
Concealer - Catrice Allround concealer.
Eyeshadow mousse - DA in nummer 206
Oogpotlood - DA nummer 1 (Zwart)
Eyeliner pen - Essence superfine eyeliner pen (Zwart)
Heiliter - Sephora californian blonde nummer 10
Hiliterpen - Catrice made to stay heiliterpen
Oogschaduw palette - Catrice Never Let Me Go!
Mascara - Catrice Glamour doll
Lipbalm - Hema lip balm stick


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's