maandag 7 oktober 2013

Review: Catrice made to stay inside eye highlighter pen

Wat veel duurdere merken hebben en nu ook een budget merk is een huidkleurig oogpotlood. Vandaag heb ik voor jullie een review over het Catrice made to stay inside eye highlighter pen. Het is een mond vol maar als het aan mij ligt een goede inzet van Catrice.



Misschien denk je nu wat moet ik met een huidkleurig oogpotlood. Als je een huidkleurig oogpotlood op je waterlijn aanbrengt maakt dat je ogen optisch groter. Mijn tip is wel koop echt een huidkleurig oogpotlood en geen witte. Wit kan heel hard zijn.

De made to stay inside eye highligther pen is een romig dun potlood. Wat lang en goed op zijn plek blijft zitten. Het is een waterproef potlood wat Catrice goed heeft verwoord.
Catrice zegt namelijk:
Schitterende momenten: breng de innovatieve Made To Stay Inside Eye Highlighter Pen aan op je waterlijn. De nude, lichtreflecterende textuur is een echte eye-opener en zorgt voor een stralende, open blik. De Inside Eye Highlighter Pen is waterproof, houdt lang en blijft prachtig zitten.



Dit potlood kan je uitdraaien door aan de voorkant te draaien. Op de achterkant zit een klein punterslijpertje wat goed werkt.

Een nude oogpotlood is iets wat je in je stag moet hebben. De made to stay inside eye highlighter pen is daar een goed product voor. Erg betaal baar. Hij kost namelijk 2,89. Dit oogpotlood is trouwens van de nieuwe collectie van Catrice.

Laat mij weten wat jullie van een nude oogpotlood vinden?

Liefs &x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's