maandag 8 juli 2013

Essence: Me & My Ice cream

Misschien hebben jullie er iets over gelezen maar in augustus komt essence met een make-up collectie! De collectie heet Me & My Ice Cream. Vandaag laat ik jullie er iets van zien. Ik heb niet de producten en nog niet de echte product foto's. Maar toch vond ik het leuk om het even met jullie te delen. Het is namelijk weer allemaal lekker goedkoop!



Ik begin met het product waar ik wel heel nieuwsgierig naar ben. En dat zijn de shimmer pearls. Dit zijn van die blushes/highlighters balletjes. Deze zullen 3,39 gaan kosten. 

Als we dan toch bij de blush producten zitten. Er komt ook een blush. Het is een perzikkleurige blush en heet 01 Ice Bomb. Het zal een crème, poeder blush worden. Dat is natuurlijk fijn voor de zomer.
Deze Ice Bomb zal 2,89 gaan kosten.



Als we dan iets veder naar boven gaan op het gezicht komen we bij de ogen aan. In deze collectie hebben ze  3 oogschaduw kleurtjes. Het zijn Baked Eyeshadow's. Ze zijn in de kleuren Karamel die zie je links op de foto. In het midden zie je Abrikoos en als laatste rechts Mint. Zelf vind ik Abrikoos het mooist.
Wederom zijn ze niet duur. Ze kosten namelijk 2,89 per stuk.


Ook komen er nog lippenbalsems, nagellakjes in mooie pastelkleuren, nagelstikkers en hand wipes om je handen schoon te maken. 
De lippenbalsems zullen 1,99 gaan kosten en zullen er in 3 combinaties zijn. Combinaties? Ja, ze zullen in elkaar gedraaid zijn. Je hebt de smaak Lavendel-Vanillie dat is nummer 01 ice ice baby. Dan heb je nummer 12 icylicous dit is de combinatie abrikoos-beige zijn. Dit is een roze met beige kleur gemik. Dan als laatst heb je nog nummer 03 ben & cherries dit is roze-mint gemixt. Ze zien er heel zomerachtig uit. Leuk ook met de pastel kleurtjes.

De hand wips vind ik niet heel bijzonder. Ze zullen 1,39 gaan kosten. Ze zien er wel leuk uit om in je tas te hebben. 

Dan de nagelstikkers ze zullen 1,99 gaan kosten. Ze hebben een soort korreltjes patroon met een structuurtje. Natuurlijk ook leuk voor de zomer. En als laatst de nagellakjes in pastel kleurtjes.
Ze hebben 4 kleurtjes roze (01 ben & cherries), mintgroen (02 always on my mint), paars (03 ice, ice baby) en een perzik kleur (04 icylicious). Ze zullen 1,89 kosten. En lijken net ijsjes. Super leuk voor de zomer dus weer. 

Ik hoop dat jullie net zo benieuwd zijn naar de collectie. Ik kan niet wachten. Het ziet er allemaal al zo vrolijk uit voor de zomer. Nu moet alleen het weer nog even komen.

Laat me weten naar welk product jullie nieuwsgierig zijn!

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's