vrijdag 5 juli 2013

Schoolspullen 2013-2014

Het nieuwe schooljaar duurt nog even! Eerst nog de lekkere zomervakantie en misschien ga je nog wel op vakantie en ben je nog lang niet met school bezig. Maar vandaag toch een artikel over schoolspullen. Ik laat zien er nu een beetje te vinden is aan schoolspullen.


Ik vind zelf schoolspullen kopen altijd helemaal leuk. Nieuwe schriften en een nieuwe AGENDA. Elk jaar zeg ik tegen mezelf dat ik me agenda netjes moet houden. En het gaat steeds beter. Maar zonder agenda zou ik niet kunnen leven. Ik vergeet alles en moet daarom alles opschrijven in me agenda en op lijstjes.
Bij de Hema hebben ze erg leuke agenda's dit jaar:

Ook kan je bij Hema je eigen agenda ontwerpen. Dit kan je doen via http://schoolartikelen.hema.nl/. Misschien een keer leuk om te doen.
De agenda's van Hema zijn nooit zo deur. Ze liggen tussen de 2,- en de 7,- euro. Lekker goedkoop dus en ze zijn super in gebruik.

Voor dit jaar heb ik zelf niet voor een Hema agenda gekozen maar voor een agenda van het merk lief. Deze heb ik gekocht bij de schoolcampus die elk jaar te vinden is bij de V&D.  Ook daar hebben ze weer leuke agenda's.

Dit zijn wel altijd duurdere agenda's. Dus je moet kijken hoeveel je wil uitgeven voor een agenda. Zelf vind ik ze eigenlijk te duur maar ik vond dat ik voor volgend jaar wel een duurdere mocht.
Maar er zijn ook goedkoperen gewoon van V&D merk zelf.

Veder zijn schriften en kaftpapier belangrijk. Tegenwoordig hoef je niet echt meer met papier te frunniken. Je kan ook een elastische hoes kopen en die om je boek doen voor bescherming.
Ik vind zelf het frunniken met papier altijd wel leuk. Hema heeft dit jaar volgens mij alleen maar rekbare kaften. Maar V&D heeft wel nog kaftpapier. Ze hebben nog goedkopere rollen voor 2,- en duurdere voor 3,- of 4,- euro.

Voor schriften geld eigenlijk het zelfde. V&D huismerk is goedkoper en een merk als lief of pip is gewoon wat duurder. Dus eigenlijk ligt het er aan wat je er aan uit wil geven. Hema heeft ook leuke schriften voor een betaal baar prijsje! Zelf ga ik mijn schriften dit jaar bij de Hema halen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie en maak er wat gezelligs van!

Laat me weten waar jij je schoolspullen vandaan haalt?


Liefs & x,
Tosca


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's