woensdag 17 juli 2013

lookbook! #1

Vandaag heb ik voor jullie een mode artikeltje. Misschien kennen jullie de site lookbook wel. Het is een site waar mensen hun outfits op posten en waar ik veel inspiratie vandaan haal. Vandaag ga ik jullie de outfits zien die mij erg aanspraken.

 De eerste outfit die ik aan jullie wil laten zien is deze:

Wat ik aan deze outfit erg leuk vind is het stoere er aan. De korte broek gecombineerd met een leer jasje vind ik zelf altijd wel wat hebben. Ik weet dat hier over de meningen verdeeld zijn maar ieder zijn ding. Zelf zou ik niet deze schoenen er onder doen maar ik snap de keus wel.
Deze outfit van Jessica R spreekt mij erg aan.


De volgende outfit vind ik ook super leuk. Het heeft iets liefs met die kleurtjes, maar je zou het ook wel weer heel stoer kunnen maken. De schoenen vind ik erg lief maar zou ik zelf weer niet onder deze outfit dragen. Meer iets van leuke slippertjes of iets in die richting. 
Deze outfit is van Marianela Yanes


Het is misschien wel een makkelijke outfit maar ik vind hem wel heel gaaf. Het leren jasje gecombineerd met een strak rokje met weer een loser t-shirt. Ik zou er iets van rode lippen bij dragen en de rest van de make-up rustig houden. Zodat je wat kleur hebt in je outfit maar niet al te opvallend.
Deze outfit is van Carolina Z


Makkelijker dan deze outfit word het niet. Maar ik vind deze jumpsuit erg leuk. Het printje wat er opstaat vind ik erg leuk en een super mooie kleur. Met het leren jasje word het weer wat stoerder. Onder deze outfit zou ik gen haken dragen ik denk meer iets van witte all stars. Maar dat is misschien weer geen combinatie met het jasje.
Deze outfit is van fashion hoax en vind hem erg leuk.

Als laatst heb ik voor jullie een outfit van Jade E
Dit is weer iets heel simpels maar ik vind het toch super leuk. Misschien is het opgevallen maar het stoere mengen met iets wat netter kledingstuk vind ik leuk. 

Dit zou je makkelijk in de winter kunnen dragen. Mooie make-up er bij helemaal goed. Zelf zou ik het nog iets stoerder maken door geen hakken er onder te dragen. Maar dat is iets persoonlijks. 

Als je zo door alle outfits scrol vallen er wel wat dingen op.
  • Veel strepen. Horizontaal als verticaal.
  • Vele printjes van bloemetjes tot met vogeltjes en veel meer
  • Veel pastel kleuren.
  • Leren jasjes nog steeds en minder colbertjes.
  • Veel kleur maar toch ook wel weer gecombineerd met de basis kleuren. 
  •  Veel spijker op spijker. (vind ik zelf echt vreselijk)

Laat me weten wat jullie van dit artikel vonden en of je de site al kenden?

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's