maandag 26 augustus 2013

Bril dragers.

Draag jij een bril en ben je er onzeker over? Dat hoeft niet meer. Tegenwoordig is een bril een fashion item. Er zijn verschillende soorten monturen en merken. Ik ga vandaag wat looks laten zien waar je een bril mooi bij kan dragen.



de look's die ik jullie ga laten zien komen van lookbook!














Als je een bril gaat uitzoeken of kopen moet je rekening houden met een paar dingen. 
  • Het is het mooist als je bril in verhouding is met je hoofd. Dus koop niet een montuur waar erg grote glazen in zitten als je een klein hooft hebt.
  • Het mooist vind ik zelf als je je wenkbrauwen nog boven het montuur uitkomen.
  • Kijk naar de kleur. Als zwart heel hard in je gezicht staat neem dan een bruine of een rood achtige kleur. Hou dus rekening met je huidtypen.
  • Kijk ook wat voor een montuur je mooi staat. Je kan een bril mooi vinden maar je moet kijken of de vormen wel bij je hoofd passen.


Zelf heb ik ook een bril. Ik heb mijn bril vanaf groep 2 (dan ben je 5 zoiets). Ik was er nooit blij mee. Ik werd gepest met mijn bril. Toen ik naar de eerste ging heb ik besloten mijn bril niet meer te dragen en kreeg ik contactlenzen. Toen heb ik twee jaar lang mijn bril niet gedragen. Alleen thuis maar als er visite was deed ik hem snel af. Sinds kort heb ik een nieuwe bril. Ik heb een Ray ban. Ik moet wel nog wennen weer een bril op te hebben. En er weer mee naar de winkel te gaan. Hem op te houden wanneer er iemand binnen komt. Maar mijn oude vertrouwde lenzen blijven. Ik ga nog altijd met mijn lenzen naar school. Maar ik zou mijn bril wel op doen als het zou moeten.

Laat mij weten wat of jullie een bril hebben en wat jullie sterkte is?

Liefs & x,
Tosca


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's