zondag 25 augustus 2013

Ik heb een workout in 15 minuten ontdekt!

Hoi, vandaag een mini artikel. Misschien hebben jullie het allemaal al gezien maar een Australische meid poste op Facebook en Instagram een foto. Ben je benieuwd welke en wat ik er over te zeggen heb? Lees dan verder!


De foto die het meisje uit Australiƫ plaatste is deze:


Ze zetten er als commentaar bij:
Deze transformatie koste me 15 minuten!

Wat heb ik gedaan: 
  • Mijn suffe telefoonhoesje weggedaan
  • Mijn bikinibroekje vervangen voor een zwarte
  • Bruiningscreme opgedaan
  • Hairextensions ingedaan
  • Ben wat rechterop gaan staan met me hand in me heup
  • Mijn schouders naar achter gedaan
  • En een geweldige ik zie er fantastisch uit blik
  • En natuurlijk een geweldig filtertje er overheen gedaan
Heb je door wat er gebeurd. Je kan niet in 15 minuten een workout doen met dit resultaat. Dit meisje heet Mel en komt dus uit AustraliĆ«. Ze heeft zelf ook een blogpost gemaakt over deze foto. Waarin ze verteld dat ze na het legen van een blog op dit idee is gekomen. Ze heeft er 25 minuten over gedaan om de rechter foto goed te krijgen. Daarna zetten ze al haar moeite op Instagram en wachtte af op alle reacties. Ze heeft vele positieve reacties gehad verteld ze.

Ik vertel dit omdat ik jullie wil meegeven dat je niet moet geloven wat er in al die meidenbladen leest en ziet. Je kan zo veel veranderen met de computer. De foto's die in de meidenbladen staan zijn bewerkt en de 30 mislukte krijg je niet te zien. De meiden die op die foto's staan kennen ook trucjes om er dunner uit te zien. En het beeld van modellen dat ze niets eten blablabla is ook niet waar. Modellen bestelen ook wel eens een pizza of eten een keer friet. Modellen letten alleen erg op hun eten en dat is het verschil.

Dus laat je niet misleiden door foto's en tijdschriften. 

Wat vind jij van de foto van Mel?

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's