maandag 5 augustus 2013

De techniek van tegenwoordig!

Iedereen gebruikt de techniek van tegenwoordig. Bewust en onbewust. Bijna iedereen heeft al sinds jonge leeftijd een smartphone. Vele plaatsen van alles op Twitter, Facebook en andere sociaal media. Vandaag heb ik voor jullie een filmpje over de techniek van tegenwoordig en jou privacy.



Tegenwoordig gebeurt alles via internet. Je hoef eigenlijk je huis niet meer uit. Je houd contact met je vrienden, je kan je boodschappen doen, je kan je kleding online kopen en je kan van uit huis werken. Gelukkig gebeurt dit niet. Ik ben een echte huismus maar ik zou niet altijd binnen kunnen zijn.

Ik ben een filmpje tegen gekomen over de techniek van tegenwoordig. Dit filmpje wil ik vandaag graag aan jullie laten zien. Klik hier om hem te bekijken. 
Eigenlijk is het best erg wat er gebeurt. Je word overal in de gaten gehouden. Als je de bus in gaat of als je drank wil gaan kopen. Het is voor onze veiligheid maar toch vind ik het wel een eng idee. 

Laatst hoorde ik ook een verhaal dat er mensen zijn die in een winkelkar munt een chip hebben geplaatst. Dat muntje word vaak aan hun sleutel bos gedaan en zo kunnen ze in de gaten gehouden waar je bent en kunnen ze inbreken als je even niet thuis bent. 

Ik vind het allemaal maar enge gedachtes. Maar zelf zou ik ook niet zonder internet kunnen. Mijn laptop, mijn telefoon en zonder dit alles zou ik ook niet kunnen bloggen.

Laat me weten wat jullie er van vinden?

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's