maandag 12 augustus 2013

Inspirerende ooglooks

 Vandaag heb ik voor jullie een artikel met alleen maar foto's en weinig tekst. Het is een klein artikel maar wel een artikel met inspiratie bronnen voor nieuwe looks.


Make-up


Dit is een naturelle look. Zoals je kan zien word de look heel fris gehouden door de lichte kleur over het helle bewegende ooglid. Er word meer diepte ingebracht door het rose kleur in de arcadeboog en het bruin.


Dit is precie het zelfde idee eigenlijk als de vorige foto. Deze is iets lichter wel dan de andere. Dat komt omdat onder de ogen niets is aangebracht.


Dit vind ik zelf meer een avond look. Ik vind hem iets te donker. Natuurlijk kan je hem zelf zo aanpassen. Ik vind hem het mooist op de tweede foto van de eerste rij naar beneden. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Daarom is dit inspiratie.


Ook dit is weer een natuurlijke look. Weer met bruin tinten (dat zijn ze eigenlijk allemaal). 
Ik vind dit echt een mooie look. De blauwe ogen komen er echt mooi uit.

Ik heb deze foto's gevonden op we heart it. Dit is een website waar mensen foto's kunnen plaatsen. Hier haal ik veel inspiratie vandaan. Niet alleen voor make-up maar ook voor vele andere dingen. Het artikel over inspiratie voor tatoeages (klik hier als je die nog niet gelezen hebt). Daarvan heb ik de foto's hier ook vandaan gehaald. 

Waar halen jullie inspiratie voor make-up vandaan?

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's