dinsdag 20 augustus 2013

Mijn favoriete apps! #1

Iedereen heeft tegenwoordig wel een smartphone. En of je nou een iphone, samsung, htc of een nokia hebt. Op alle telefoons kan je nu wel apps zetten. Vandaag een reitje met apps die echt favoriete van me zijn.

Als eerst heb ik een app die denk ik iedereen wel kent. Whatsapp.


Dit is misschien wel mijn meest gebruikte app. 
Voor wie hem niet kent. Het is een app waarmee je gratis kan sms'en. Super handig dus!

De volgende is shazam


Ik denk dat veel deze app ook wel kennen. Het is een app om een liedje mee te vinden. Als je bijvoorbeeld een liedje hoort op de radio en je kent de naam of/en artiest niet dan kan je met deze app het liedje scannen en geeft hij de naam en artiest van het liedje. Super handig vind ik zelf. Erg fijne app.

Nu we toch bezig zijn met muziek heb ik als derde de app music flower.



Met deze app download ik mijn muziek. Voer de naam van het liedje in en je krijgt een lijst met het nummer. Je kiest er een en je klikt op download en je krijgt hem als een mp3 bestand op je telefoon.

Als vierde heb ik de app van de dag.



Dit is een app waarmee je elke dag een betaalde app gratis kan downloaden. Ik download geen betaalde apps dat vind ik zo zonden. Maar met deze app word er elke dag een app vrijgegeven om gratis te downloaden. Super leuk dus.

Als volgende app heb ik een foto app genaamd eyeen



Met deze app kan je foto's bewerken en op deze app plaatsen. Zelf bewerk ik ze alleen. Het zijn niet hele speciale effecten maar wel handig.

Als nummer zes heb ik een spelletje triple town.



Ik speel dit spelletje heel graag. Ik ben er niet aan verslaafd maar het is wel een leuk spel om te spelen als je je verveeld en snel even een spelletje wil spelen.

Veder gebruik ik de app van facebook graag.



Snel even iets op facebook zetten. Even kijken wat vrienden aan het doen zijn. Iedereen kent facebook wel en de app ook. 

Als achtste heb ik de app meta 11-12



Ik denk dat bijna alle scholieren deze app wel op hun telefoon hebben staan. Met deze app kan ik mijn rooster bekijken, of ik nog nieuwe cijfers heb, welk huiswerk we hebben en of er nog een mail is gestuurd.

Ik hoop dat jullie misschien wel nieuwe apps hebben leren kennen en natuurlijk dat jullie het leuk vonden.
Laat achter in de comments welke 8 apps jullie favorieten zijn!

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's