maandag 9 september 2013

Mijn favoriete #Nederlandse YouTubers!

Vandaag heb ik voor jullie een artikel over Youtube. Ik ga namelijk aan jullie laten zien welke YouTubers ik volg. Ben je benieuwd kijk dan even veder!



Om te beginnen de Nederlandse YouTubers.
Als eerst de YouTuber die ik echt al heel lang volg en ik denk dat vele van jullie haar ook wel kent.
Marcha van Beautygloss. Ze heeft ook een eigen blog waar ze twee artikelen per dag op plaatst (klik hier om naar beautygloss te gaan)
 

Dan heb ik weer een YouTuber die vele zullen kennen. Ook zij heeft een eigen blog. Ik heb ook al een artikel geschreven waarin een Interview staat met haar. Ik heb het over Vera. (van veracamilla klik hier voor haar blog) 
~Als jullie benieuwd zijn naar het interview met haar klik dan hier voor het artikel!~

Als laatste vrouwelijke YouTuber heb ik Teskuh. Zij heeft ook een eigen blog. Teskuh.nl heet het en daar schrijft ze elke dag een artikel op. Ook maakt ze filmpjes:



Dan heb ik nog twee mannelijke YouTubers.  Als eerst Mert en Dillen van het kanaal FUN. 


Als laatst heb ik voor vandaag de Nederlandse YouTubers Kelvin en Peter. Ik vind het Engelse account van hun en het Nederlandse kanaal erg leuk. Daarom als eerst het Nederlandse account.
Ook heb ik hieronder even een filmpje van hun Engelse account:

Dit zijn de Nederlandse YouTubers die ik volg op YouTube. Ook ga ik voor jullie een lijst maken met de Engelse YouTubers die ik volg. Deze komt binnenkort ook online op mijn blog. Dus hou het in de gaten als je er geïnteresseerd in bent in de Engelse variant.

Dit zijn nog lang niet alle YouTubers die ik volg. In totaal volg ik 32 YouTubers. Maar dit zijn wel zo'n beetje mijn favorite.

Laat me weten welke YouTubers jij volgt onder in de comments!

Liefs & x,
Tosca

1 opmerking:

Pagina's