maandag 16 september 2013

Tag: This is who I am

Vandaag heb ik voor jullie weer eens een tag. Deze tag heb ik zelf nog niet vaak gezien, maar vind hem wel erg leuk. Het is de tag This is who I am. Voor de mensen die hem nog niet kennen. Het is de bedoeling om met behulp van foto's van Tumblr of We heart it aan jullie te laten zien wie ik ben. Ben je nieuwsgierig lees dan veder!






Ik vond het heel leuk om deze foto's bij elkaar te zoeken om weer iets over mezelf aan jullie te vertellen. 
Ik kon dit artikel nog veel langer maken maar vond het zo wel mooi. Misschien kan ik ooit een deel twee maken. Laat maar weten of jullie dat leuk vinden. :)

Laat ook even weten of jullie deze tag misschien ook gedaan hebben dan kan ik even bij die van jullie kijken en leer ik mijn lezers ook kennen! ~dat vind ik gezellig!~

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's