vrijdag 6 september 2013

Persoonlijke update!

 Ik heb nu 1 persoonlijke update gedaan op 27 mei. In een persoonlijke update vertel ik wat er dan zo'n beetje gebeurd in mijn leven en hoe het met mijn blog gaat. Dus ben je benieuwd naar mijn persoonlijk update van vandaag? Lees dan verder.


In mijn vorige update vertelde ik dat het op mijn blog wat rustiger zou worden omdat ik aan het eind van het schooljaar zat en het dus wat drukker werd. Vandaag het tegen over gestelde. Ik heb deze vakantie veel artikelen geschreven (ik schrijf bijna alles vooruit). Ik kan het nu zo inplennen dat ik voor bijna elke week 2 artikelen heb. Dus daar ben ik wel blij mee. Ik ga jullie niet beloven dat ik echt elke week 2 artikelen heb want ik weet niet hoe het met school gaat.

Ik zit nu namelijk al weer 3 weken op school. Sommige geluksvogels zijn deze week weer begonnen maar ik helaas al wat eerder. Het is wel weer even wennen. Meteen weer huiswerk en ik heb nieuwe klas en een nieuwe mentor dus dat is ook weer wennen. Ik heb wel een erg gezellige klas. Als dit online komt ben ik op kamp met alleen mijn klas en mentor. Ik hoop dat het gezellig is. Maar ik denk het wel.

Lang zal ze leven. Want ik ben maandag jarig. Ik word dan 15. Ik heb mijn verjaardagslijstje ingeleverd bij me ouders en me zus. Dus afwachten wat ik krijg. Als jullie het leuk vinden kan ik er wel een artikel over mijn verjaardag-cadeau's schrijven. Laat maar weten in de comments.

Veder ga ik in Oktober qua blog iets doen waar ik erg over twijfelde maar nu ga ik het toch maar doen. Ik ga Red carpet outfit #.... schrijven. En in deze artikelen kies ik 1 persoon waar ik verschillende outfits van ga laten zien. Elke vrijdag komen die online. Met elke week dan een ander persoon. Dus ik hoop dat jullie dat leuk vinden. Ik denk dat het 5 artikelen worden. De laatste zal dan op donderdag 31 zijn omdat dat de laatste dag van oktober is. En ik heb voor die vrijdag al een ander artikel geplant. Dus die week komen er 3 artikelen online.

Veder heb ik niet echt iets spannends te vertellen meer. Het gaat met mij allemaal goed en ik hoop met jullie natuurlijk ook. Dus hou mijn blog in de gaten want er komen meer artikelen online. Ik wens iedereen weer veel succes op school en doe je best zodat we allemaal over gaan.

Hoe lang zit jij al weer op school?

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's