woensdag 18 september 2013

Mijn favoriete #sieraden

Iedereen draagt wel sieraden de een wat meer dan de ander. Een draagt elke dag sieraden en de ander alleen bij speciale gelegenheden. Persoonlijk draag ik redelijk vaak sieraden. Vandaag ga ik jullie de sieraden zien die ik bijna elke dag draag.


Vroeger droeg ik nooit sieraden. Als ik dan een sieraad droeg dan was het altijd een ketting. In de loop van tijd is dat veranderd en nu draag ik alleen nog maar armbanden en ringen. Niet elke dag draag ik armbanden of ringen. Maar ik denk 4 van de 7 dagen in de week draag ik het wel. Er zijn 2 armbandjes die ik elke dag draag. Dat zijn:
Het linker armbandje heb ik nog niet zo lang. Ik heb hem gekregen van een vriendin van mij die in Frankrijk op vakantie was geweest. Het is een heel simpel armbandje maar ik ben er wel heel bij mee. Zo'n armbandje kan je trouwens ook zelf maken. Misschien leuk als een DIY laat het maar weten.

De rechter is een leer vriendschap armbandje wat ik nu ander half jaar om heb en nog steeds mooi is. Het is gewoon een simpel gevlochten armbandje. Hij is o geknopt dat hij niet meer af kan. Dus ik douche er mee, zwem, sport, ik doe er eigenlijk alles mee.

Dan draag ik mijn ring ook elke dag. Het is een niet te opvallend ringetje wat ik ooit bij de six heb gekocht in de uitverkoop.
Het zijn allemaal blaadjes die aan elkaar zitten. Hij is zwart van kleur met een glittertje in elk blaadje.

Dan de reden waarom ik eigenlijk sieraden ben gaan dragen is mijn horloge.


Ik heb deze gekregen met kerst. Ik denk nu 2 jaar geleden. Het is een horloge met een redelijk grote wijzerplaat. Het heeft een bruine imitatie leren band. En is van het merk oozoo. Hij is van de junior lijn maar nog steeds best groot vind ik.

Omdat ik mijn horloge te groot vind om alleen te dragen draag ik er altijd armbanden bij.
Ik heb al een paar jaar geleden voor mijn verjaardag dit schattige armbandje van mijn tante gekregen.


Het is een simpel wit met zilver kralen armbandje. Hij is van het merk diddi. En ik vind hem erg leuk bij het zilver van mijn horloge passen.

Wij gaan elk jaar naar Spanje op vakantie. In het dorpje waar wij zitten is een leuk baretje in een rots. Waar wij bijna elke avond zitten. Na een aantal jaar daar bijna elke avond gezeten te hebben hebben we de ober ook leren kennen en daar van heb ik dit bruin nep leren armbandje gekregen.


De manier waarop hij gevlochten is vind ik erg mooi. Wel jammer dat het slotje niet goed dicht blijft zitten, maar dat komt ook omdat hij iets te groot is. Het zilver van het slotje vind ik wel weer leuk staan bij het andere armbandje en mijn horloge.

Een arm vol sieraden word het als je het allemaal samen draagt maar toch vind ik het leuk.

Let niet op de zwarte streepjes op mijn hand!
Draag jij veel sieraden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's