maandag 2 september 2013

Mijn wensenlijst #kukee

Vandaag heb ik weer een Mijn wensenlijst. Dit is al mijn derde wensenlijst. Vandaag geen make-up maar sieraden. Lees veder en kom er achter wat ik graag zou willen hebben!
Ik heb weer door de webshop gekeken en de spullen die ik het leukst vond ik mijn mandje gestopt.
Vandaag gaat het om de wabshop Kukee. Hier kan je sieraden bestellen. Het is allemaal heel goedkoop dus ik besloot te kijken en deze wabshop aan jullie voor te stellen.

De verzending naar Europa is tussen de 4,57 en de 10,- dat is best duur maar dan moet het wel de grens over komen. Het is gratis verzending bij 100,- maar ik denk niet dat iemand dat voor elkaar krijgt om te bestellen op deze wabshop aangezien het super goedkoop is.



Als eerst heb ik twee ringen met een bedeltje er aan.


Ik heb er een met een maatje er aan en een met een wensbotje.
Ze kosten beiden 2 dollar.
Het leek mij wel leuk om ze samen te dragen net zo als bij de onderstaande foto


Na veder gekeken te hebben heb ik ook nog andere leuke sieraden gevonden zoals deze ketting.


Dit teken staat voor MEISJE. Ik weet niet hoelang de ketting is maar ik vond hem wel heel leuk!
Hij kosten ook 2 dollar. Allemaal heel goedkoop dus.

Dan heb ik nog een ketting. Hiervan weet ik wel dat het een lange ketting is.
Ik zou zelf dan de gouden pel nemen. Ik wil meer gouden sieraden gaan dragen.
Deze kosten 3 dollar, dat is niets.

Dan heb ik nog een armband. Naar dit soort armbanden was ik al een tijdje opzoek. Maar ik kon nergens een leuke vinden. Maar nu wel! :)


Deze is ook weer met pijltjes en past bij de vorige ketting. Ik vind het leuk dat hij aan een kant open is. En ik  twijfel welke kleur maar ik denk toch deze kleur.
De armband kosten 3,50 dollar.

En als laatste heb ik nog een ring. Maar dit is een apartere ring. Deze draag je hoog om je vinger. Jullie kennen het denk ik allemaal wel.


Ik vind dit er altijd wel speciaal uit zien en wou het zelf ook een keer proberen.
Ik heb zelf voor een zilveren gekozen.
Deze kosten 1,50 dollar

Ik heb deze website leren kennen door Diana van D is for dazzle (klik hier voor haar blog). Zij had daar ook een bestelling gedaan. Dus ik dacht ik neem ook even een kijkje en zag er ook erg leuke sieraden. 

Kenden jullie deze wabshop al? Laat het achter in de comments en als jullie nog een leuke wabshop weten laat dat ook even achter!

Liefs & x,
Tosca

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Pagina's